Ադրբեջանի արտաքին գործերի նախարար Ջեյհուն Բայրամովը թուրք պաշտոնակցի՝ Հաքան Ֆիդանի հետ Անկարայում տված համատեղ մամուլի ասուլիսում հայտարարել է. «Ներկայում խաղաղության համաձայնագրի կնքման հիմնական խոչընդոտը մեր երկրներին ներկայացվող տարածքային հավակնություններն են, որոնք շարադրված են Հայաստանի Սահմանադրությունում»:                
 

Կրթական ծրագրեր` կրթական և զարգացման նոր հնարավորություններով

Կրթական ծրագրեր` կրթական և զարգացման նոր հնարավորություններով
27.08.2024 | 06:58

«Գիտելիքը ուժ է, զարգացած երեխան` լուսավոր ապագա»,-այս սկզբունքով են առաջնորդվում ԿԻՊ կրթության և վերապատրաստման ID կենտրոնում, որը Հայաստանում հանդիսանում է միակ կենտրոնը, որը զբաղվում է կրթական ծրագրերի մշակմամբ և դրանց իրացմամբ:

Երեկ Երևանում տեղի ունեցավ «Գիտելիքը ուժ է» կրթական պրոդուկտների շնորհանդեսը, որին մասնակցել են ավելի քան 33 նախնական կրթություն իրականացնող հաստատությունների ներկայացուցիչներ և համագործակցող այլ կազմակերպություններ։ Ո՞րն է կենտրոնի նպատակը, ինչպես է ներդրվել։ Այս մասին ծրագրի փորձագետները հայտնեցին, որ իրենց առջև նպատակ են դրել լուծել կրթական ոլորտում ներկայիս արմատական խնդիրները, որոնք խոչընդոտում են մեր երեխաների կրթությանը և վերջիններիս սահմանափակում են իրենց կարողությունները բացահայտելուն և ինքնաճանաչողությամբ կրթության նկատմամբ սեր ձևավորելուն։

Որո՞նք են այդ ուղիները և ի՞նչ հեռանկար են խոստանում։

- ԿԻՊ կրթության և վերապատրաստման ID կենտրոնի կողմից առանձնացնում են մի քանի ուղղություններ. ներկայումս իրականացվում է Հարվարդի համալսարանի դոկտոր Հ. Գարդների բազմակի ինտելեկտի տեսության և 5 զգայարանների ինտեգրմամբ անգլերեն լեզվով կրթական ծրագրերի մշակում, կիրառում և վերապատրաստում: Բացի այն, որ ԿԻՊ կրթության կենտրոնի կողմից առաջարկվող կրթական ծրագրերը մշակվում են բազմակի ինտելեկտի 8 ուղղությունների հիման վրա, հաշվի առնելով նաև նորագույն տեխնոլոգիաները, ծրագրին ինտեգրվել է նաև մարդու 5 զգայարանները, որի միջոցով է, որ մարդը հնարավորություն է ստանում ընկալել շրջակա միջավայրի առարկաներն ու տարբերել դրանց բնույթը։ Այս 8 բազմակի ինտելեկի և 5 զգայարաններով աշխարհընկալման առաձնահատկությունները հաշվի առնելով Կազմակերպության կողմից ձևավորվում են կրթական ծրագրերի բովանդակային մասը, այնուհետև այդ ծրագրերի համապատասխան դասավանդման գործիքակազմը և մեթոդաբանությունը, կրթական ծրագրերի ներդրման պարագայում ուսումնական հաստատություններին առաջարկելով կրթական նոր մոդել,-նշում էին մասնագետները։

Իսկ ո՞րն է կրթական ավանդական մոդելի և սույն ծրագրի միջև գլխավոր տարբերությունը։ Այս մասին մասնագետները նշում էին.

-Ի տարբերություն ավանդական կրթական մեթոդների, այս կրթական ծրագրերի և մեթոդների կիրառմամբ, հնարավորություն է ընձեռվում ընդգրկել սովորողների ավելի լայն շրջանակներ, ընդունելով, որ յուրաքանչյուր անհատ իր ինտելեկտի շրջանակում ունի իրեն բնորոշ ուժեղ և թույլ կողմեր և տեղեկատվության ընկալման ու մշակման առանձնահատկություններ։ Բազմակի ինտելեկտի տեսության և հինգ զգայարանների հիման վրա մշակված կրթական ծրագրերը հնարավորություն են ստեղծում ձևավորել այնպիսի կիրառական և արդյունավետ ուսումնական միջավայր, որն այս կամ այն ձևով ռեզոնանսվում է դասապրոցեսին մասնակցող յուրաքանչյուր երեխայի ուժեղ մեկ կամ մի քանի կողմերի և նախասիրությունների (ինտելեկտների) հետ, արդյունքում նպաստելով գիտելիքն արդյունավետ տեղ հասցնելուն և ուսումնառողի ուսումնական արդյուքները բարելավելուն,- ընդգծեցին մասնագետները։

Նշենք, որ ԿԻՊ կրթության կենտրոնը ներկայացնում է անգլերն լեզվով զարգացման ծրագրեր հետևյալ տարիքային խմբերի համար` 3-6 տարեկաններ, 7-11 տարեկաններ, 12-17 տարեկան պատանիներ։

Յուրաքանչյուր պետության զարգացման հիմքում կրթությունն է` ազգային զարգացման հեռանկարներով, նորարարական մոտեցումներով. ահա այն գաղափարն է, որ ԿԻՊ կրթության կենտրոնը դրել է իր առջև, և հաստատուն քայլերով իրականացնելու է։

Հարկ ենք համարում նշել նաև, որ կրթական կենտրոնի կողմից մշակված կրթական ծրագրերի, դրանց իրականացման մեթոդաբանության և ներդրման ամբողջ կրթական սխեմայի հեղինակային իրավունքը բացառապես պատկանում է ԿԻՊ կրթական կենտրոնին։

Հասմիկ ՊՈՂՈՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 810

Մեկնաբանություններ